امروز پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 http://learn.cloob24.com
0

شیشه دوجداره

قبل از تزریق گاز آرگون ابعاد شیشه مورد نظر به دستگاه داده می شود تا میزان گاز تزریقی مشخص گردد. چرا گاز آرگون در داخل شیشه دو جداره تزریق می شود؟ در حالت ایده آل بایستی کلیه نقاط بر روی نیمساز ربع اول و سوم قرار بگیرند. در این مرحله اسپیر ها به صورت یکپارچه و بدون برش در گوشه ها توسط دستگاه های اختصاصی مانند نوار بر روی یکی از شیشه ها قرار گرفته و شیشه جداره خارجی روی آن پرس می شود. نتایج تحقیقات هوی و همکاران (22) نشان داد که بسته به منطقه جغرافیایی، فصل و جهت ساختمان، می توان با استفاده از پوشش های مختلف، دمای سطح خارجی و داخلی را به ترتیب تا 20 و 4.7 درجه سانتی گراد کاهش داد. نتایج تحقیقات امامقلی زاده و سالاری (19) نشان داد، اگر دیوارهای خارجی ساختمان با 5 سانتی متر پشم سنگ عایق کاری و پنجره های دوجداره نصب و موتورخانه هوشمند گردد به ترتیب تلفات حرارتی ساختمان 14 درصد، 11 درصد و مصرف سوخت 23/5 درصد کمتر می شود. با استفاده از شیشه لاکوبل رنگی می توان طرح های مختلفی را روی دیوار شیشه کاری کرد.مانند شیشه طرح لوزی لوزی, در روش شیشه کاری هم مانند ایینه کاری روی دیوار باید شیشه ها با استفاده از دستگاه cnc برش داده شود.

این شیشه ها دارای طرح های مختلفی روی شیشه است معمولا مورد استفاده این شیشه ها در مکان هایی است که فرد می خواهد نور کافی به داخل ساختمان برسد اما محیط داخل قابل رویت از بیرون نباشد. ولی با این حال، باید گفت که بین شیشههای دوجداره و سه جداره از لحاظ ضخامت شیشههای تفاوت هایی وجود دارد. ولی با این حال، میزان عایق بودن شیشه دوجداره و سه جداره با هم دیگر فرق می کند. در این تحقیق متغیرهای اصلی سیستم روشنایی می باشد که باعث بهینه سازی مصرف انرژی شده است متغیرهای مورد مطالعه در این تحقیق با تحقیق حاضر متفاوت هستند ولی در هر دو پژوهش روشهایی برای بهینه سازی مصرف انرژی بررسی شده است. ولی باید گفت که میزان و درجه عایق بندی شیشه سه جداره در مقایسه با شیشه دوجداره به میزان زیادی فرق می کند و بیشتر است. باید توجه داشته باشیم که قرار دادن شیشه دکوراتیو ما بین دو جداره شیشه ها دازای مزیتی نیز می باشد. شیشه باید قابلیت رنگ آمیزی داشته باشد و خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری خود را حفظ کند. در هر صورت برای استفاده از خدمات شیشه بری در پین ورک، کافیست درخواست خود را ثبت کنید! PSO یک الگوریتم قدرتمند برای بهینه سازی در محیط های غیر خطی و غیر محدب و ناپیوسته می باشد.

اما در تولید کارگاهی و غیر استاندارد، سیلیکاژن توسط کارکنان درون اسپیسر جاسازی می شود. رفتار متغیرهای مختلف سیال شامل (دما، سرعت و دبی) در حالات گوناگون اندازه گیری و مورد مقایسه قرار گرفته است. نتایج این تحقیق با تحقیق حاضر با در نظر گرفتن متغیرهای مشابه از نظر بهینه سازی مصرف انرژی هماهنگی دارد البته درصد کاهش انرژی و دی اکسید کربن متفاوت است. در تحقیق حاضر نیز از عایق با ضخامت 5 سانتیمتر در دیوار و سقف استفاده شده است که باعث تنظیم دما و انرژِی گردیده است. در اینجا نیز برای هر کدام از داده ها میزان انرژی محاسبه شده توسط شبکه با مقدار واقعی آن بسیار نزدیک به هم می باشد که نشان دهنده صحت مدل سازی شبکه است. بنابراین مدل کلی برای سیاستگذاری کاهش گازهای گلخانه ای نیز قابل ارائه می باشد. همچنین در نمودارهای 3 و 5 دیده می شود که ضریب همبستگی داده ها نزدیک به عدد یک بوده و این نیز تاییدی بر مدل سازی مناسب شبکه است. به طور کلی در نمودارهای 2 و 4 نزدیک بودن مقادیر واقعی و تخمینی محاسبه شده به خوبی قابل مشاهده می باشد و این موضوع بیانگر صحیح بودن شبکه عصبی و یکسان بودن نتایج حاصل از شبکه و آنچه در واقع انجام شده می باشد.

قیمت تعویض شیشه دوجداره، در فروشگاه ساز و کار برای مشتریانی که قصد تعویض محصولی را دارند، قابل مشاهده می باشد. در این نمودار مقایسه داده های واقعی با داده های حاصل از شبکه همراه با بهترین خط گذرنده از این نقاط قابل مشاهده است. همان طور که می دانید شیشه های سکوریت طی فرآیندی با حرارت نزدیک به 700 درجه سانتی گراد ساخته می شوند. با وجود اینکه پارامترهای ورودی شامل جنس دیوار، جنس سقف، ضخامت عایق دیوار، ضخامت عایق سقف، نوع شیشه، نسبت پنجره به دیوار در چهار جهت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی بوده، یک بار برنامه های بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO) برای تابع هدف کمینه کردن انرژی و با همان ورودی­ها یک بار برای تابع هدف کمینه کردن دی اکسید کربن انجام می شود و اجرای الگوریتم نشان می دهد که برای هر دو تابع هدف، مقادیر ورودی ها تقریبا به یک میزان می باشد. نتایج حاصل از به کارگیری الگوریتم PSO نشان دادکه در صورتی که ورودی ها شامل دیوار از نوع آجری با عایق با ضخامت 5 سانتی متر، سقف از جنس تیرچه با عایق با ضخامت 5 سانتی متر، شیشه از نوع سه جداره، نسبت پنجره شمالی و شرقی به دیوار در همان جهت 70 درصد، نسبت پنجره جنوبی به دیوار جنوبی بین 41 تا 43 درصد و نسبت پنجره غربی به دیوار غربی65 تا 67 درصد، میزان انرژی و دی اکسید کربن در حداقل میزان می باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه